Sıkça Sorulan Sorular

  • Bayiliğim açıldıktan sonra nasıl ödeme yapabilirim ?

    Bayiliğiniz oluşturulduktan sonra sistemimizde kayıtlı olan 15 bankanın HESAP ve IBAN numaraları mevcut ister internet bankacılığını kullanarak istersenizde ATM den ödeme yapabilirsiniz.

  • Bayiliğim oluşturulduğunda sisteme nasıl giriş yapabilirim ?

    www.toptankontor.web.tr sayfamızdan bayi girişine tıklayıp şifreniz ve cep numaranız ile sisteme giriş yapabilirsiniz.

  • Bayilik başvurusu için herhangi bir evrak göndermem gerekiyor mu ?

    Bayilik için bir evrak göndermeniz gerekmemektedir.

  • Bayilik için bir teminat bedeli mevcut mudur ?

    Bayilik için herhangi bir teminat bedeli mevcut değildir.

  • Bayilik için detaylı bilgi nasıl alabilirim ?

    2124386745 - 553408024 - 5558004267 nolu numaralaran arayıp müşteri temsilcisi arkadaşlarımızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

  • Bayilik için neler istiyorsunuz ?

    Bayilik için ilk aşamada herhangi bir evrak göndermeniz gerekmektedir vergi levhanızın olması yeterli bilgileriniz doğrultusunda bayiliğiniz açılır.

  • Bayilik için şartlarını nelerdir ?

    Bayilik için herhangi bir şartımız bulunmamaktadır vergi girişinizin olması yeterlidir.

  • Bayilik oluştururken bilgisayarıma program kurulumu yapıyor musunuz ?

    Bayiliğiniz oluşturulduğunda bir program kurulumu yapılmamaktadır, internet sayfamızdan üzerinden size ekran açıyoruz oradan sistemimize giriş yapıp kullanabilirsiniz.

  • Bayiniz olmam için ne yapmam gerekli ?

    Bayimiz olmak için isterseniz bayimiz olun kısmından bayilik başvurusu gönderebilirsiniz müşteri temsilcisi arkadaşlarımız dönüş sağlayacaklardır veya iletişim numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.

  • Çalışma saatleriniz nasıldır ?

    Hafta içi ve Cumartesi 08:30 - 10:00 saatleri arasında Pazar günleri ise 09:00 - 21:00 saatleri arasındadır ve bu saatler içerisinde müşteri temsilcilerine de ulaşabilirsiniz.

  • Fatura ödemeleri nereden gerçekleşiyor bankadan mı ?

    Fatura ödemeleri anlaşmalı olduğumuz kurumumuz tarafından gerçekleşmektedir.

  • Fatura ödemeleri online mıdır ?

    Evet fatura tahsilatları online olarak gerçekleşmektedir.

  • Fatura ödemelerinde herhangi bir problem yaşar mıyım ?

    Fatura tahsilatlarında herhangi bit problem olmaz eğer sorun yaşarsanız bize bildirdiğiniz takdirde size yardımcı olunur ve probleminiz çözülür.

  • Fatura ödemelerinde yanlışlıkla bir fatura ödendiğinde iptali mümkün müdür ?

    Fatura tahsilatları online olarak ödendiği için eğer ödenirse herahang bir işlem yapılmamaktadır ama bize bildirdiğiniz takdirde faturanızın kontrolunu sağlanır ve ona göre işlem yapılır. Bu konudaki önerimiz faturaları dikkatlı almanızdır.

  • Fatura ödemesi ile ilgili bir problem yaşadığımda ne yapmam gerekli ?

    Müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz yada sistemimizden mesaj gönderebilirsiniz müşteri temsilcisi arkadaşlarımız size yardımcı olacaklardır.

  • Fatura tahsilatı yaptıktan sonra müşterime çıktı verebilir miyim ?

    Ekranlarımızdan A5 boyutunda çıktı alabilirsiniz, ekranlarımız her tip yazıcıya uygundur.

  • Fatura yazdırmak için hangi yazıcıyı almam gerekir ?

    Ekranlarımız bütün yazıcılara uygundur hangisini almak isterseniz alabilirsiniz.

  • Faturalar ne kadar sürede ödenir ?

    İletişim faturalarınız anında ödenir, diğer Elektrik, Su, Doğalgaz.. faturalarınız en geç yarım saat içerisinde ödenir.

  • Haftasonu çalışıyor musunuz ?

    Haftasonu ve Hafta içi 7/24 çalışmaktayız.

  • Hangi faturaları ödeyebilirim ?

    TELEKOMİNİKASYON, ELEKTRİK, SU, DOĞALGAZ, ÖZEL FİRMA ÖDEMELERİ (AVON -ORİFLAME), BAĞKUR, MOTORLU TAŞITLAR, TV YAYIN, HGS - OGS YÜKLEMELERİ VE KREDİ KARTI ÖDEMESİ HESABA HAVALE işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

  • Kapalı bir telefon faturası ödediğimde hemen açılır mı ?

    İletişim fatura ödemeleri anında gerçekleşir yoğunluğa göre bu süre değişebilir ama faturanız hemen açılır.

  • Kontör (TL) fiyatlarınızı nasıl görebilirim ?

    Kontör fiyatlarımız için bayilik oluşturmamız gereklidir, bayiliğiniz oluşturulduğu takdirde fiyatlarımızı kontör panelinde fiyat ayarları kısmından inceleyebilirsiniz.

  • Kontör (TL) ve fatura ödemeleri için ayrı ayrı mı bakiye gönderiliyor ?

    Kontör (TL) ve fatura tahsilatları için tek bakiye gönderiyorsunuz, işlemleriniz tek bakiye üzerinden gerçekleşir.

  • Kontör (TL) yüklemeleri kaç dakikada yüklenir ?

    Kontor (TL) yüklemeleri anında gerçekleşir.

  • Kontör (TL) yüklemelerinde müşterimin hangi paketten yararlanabildiğini görebiliyor muyum ?

    Kontör (TL) yüklemelerinde yüklemeniz iptal aldığı takdirde tavsiye paketler çıkıyor bu çıkan tavsiye paketleri ise müşterinize yükleyebileceğiniz paketlerdir.

  • Kontör (TL) yüklemelerinde paket yüklemeleride yapabilir miyim ?

    Kontor (TL) yüklemelerinde Avea, Turkcell, Vodafone paket yüklemelerinide gerçekleştirebilirsiniz. (Tam, Ses, Sms, İnternet ve Nar paketleri)

  • Kontor (TL) yüklemelerini ve fatura tahsilatlarını saat kaça kadar gerçekleştirebilirim ?

    Sistemlerimiz 7/24 açıktır, işlemlerinizi 7/24 gerçekleştirebilirsiniz.

  • Kredi kartı ile bakiye yükleyebiliyor miyim ?

    Ekranlarımızda sanal pos tanımlı kredi kartı ile 3D Security güvenlik sistemiz ile bakiye yükleyebilirsiniz.

  • Kredi kartı ile fatura ödemesi yapabilir miyim ?

    Kredi kartı ile fatura tahsilatı yapabilmeniz için öncelikle müşterinizin kartından fatura tutarını çekip kendinize bakiye eklersiniz daha sonrasında da müşterinizin faturasını ödeyebilirsiniz.

  • Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim ?

    2124386745 - 5534080244 - 5558004267 nolu numaralardan ulaşabilirsiniz.

  • Ödediğim faturanın ödenip ödenmediğini kontrol edebilir miyim ?

    Fatura ekranlarımızdan fatura takip paneline tıkladığınızda faturanızın ödendiğini, beklemede olduğunu veya iptal aldıysa iptalini görebilirsiniz.

  • Ödeme bildirimi ile ilgili bir problem olduğundan ne yapmalıyım ?

    Ödeme bildirimleri ile ilgili bir problem yaşadığınızda 2124386745 - 553408024 - 5558004267 nolu numaralarımızdan arayıp muhasebe bölümümüz ile görüşme sağlayarak probleminizi çözebilirsiniz.

  • Ödeme bildirimleri kaç dakika içerisinde onaylanır ?

    Ödeme bildirimi en geç 15 dakika içerisinde onaylanmaktadır.

  • Ödemeleri hangi bankalardan gönderebilirim ?

    Toplamda 12 banka ile çalışıyoruz bankaların geneli mevcuttur istediğiniz bankaya ödeme gönderebilirsiniz.

  • Sisteminiz üzerinden aylık veya günlük kazancımı genel olarak sorgulayabilir miyim ?

    Sistemimizde raporlar kısımında işlemlerinizi genel olarak sorgulayabilirsiniz ve kazançlarınızı kontrol edebilirsiniz.

  • Sisteminizde kazancımı görebilir miyim ?

    Fatura ve kontor için fiyatlarımız mevcut oradan kazançlarını kontrol edebilirsiniz.

  • Sisteminize güvenlik için Statik IP eklenebilir mi ?

    Statik IP nizi bize bildirirseniz eklenir.

  • Uçak ve otobüs biletleri satışlarında hangi firmalar mevcut ?

    Uçak ve otobüs biletlerinin satışlarında müşteriniz nereye gidecekse ona göre seçim yaptıktan sonra firmaların hangisinde boş yer var ise hepsi çıkmaktadır.

  • Uçak ve otobüs biletleri satışlarının karı nedir ?

    Uçak ve otobüs biletleri satışlarında bilet tutarı dışında müşterinizden ekstra işlem ücreti alabilirsiniz.

  • Uçak ve otobüs biletlerinin satışlarını nasıl gerçekleştirebilirim ?

    Sistemimiz üzerinde uçak ve otobüs biletleri satışlarını kredi kartı ile ödeme yaparak gerçekleştirebilirsiniz.

  • Ucuz arama calback yüklemesinde müşteri nasıl arama gerçekleştirebilir ?

    Yükleme yapmak istenilen numaraya yükleme yaptığınızda müşterinizin numarasına mesaj gider ve o mesaj doğrultusunda arama gerçekleştirebilir.

  • Ucuz arama calback yüklemesini nasıl yapabilirim ?

    Kontor panelinde CALBACK seçtikten sonra müşterinizin numarasını yazarak kaç TL lik işlem yapacaksa onu seçip yükleme yapabilirsiniz.